Monday, December 27, 2010

alam sekolah ku

xda apa yang boleh aku ckap dengan zaman sekolah aku selain dari aku memnag pelajar nakal.
tpi aku ada satu kelebihan kerana aku dalam golongan pelajar terbaik hahaahha terernya aku...
habis 2 mcm mna xjadi pelajar terbaik dah tiap2 mlm mak aku paksa aku g kelas tambahan .,
aku bnci gla msa 2 ,hari2 kna ngadap kakak2 tua n blaja bnda yang aku x spatutnya blaja ..cis.

dan.......aku ada satu cerita yang paling aku xdpat lupa masa sekolah aku ..
waktu 2 aku tingkatan 3 .,aku happy gla study waktu 2 ,kira aku la yang paling best dlm matematik n sains
tetiba satu hari duit budak kelas aku hilang dan aku plak jd mangsa kna tuduh sal aku ada duit banyak masa 2..
aku xkan maafkan kau cikgu ,aku mmng jahat tpi aku xkan mencuri inggat 2 cikgu MUSTAAT FUCK U..
lepas cikgu tuduh aku 2 aku langsung malas belajar ,mna xnya suma dak klaz aku ngat aku yang curi duit 2 ,yela aku sedar aku yang pling nakal tpi aku x perlu la duit curi untuk hidup ...plese aku bukan pncuri..fuck u mustaat sal kau mak aku kecewa ngan aku ...fuck u

No comments:

Post a Comment